Vše

  • Vše
  • B+ Hubnu během
  • B+ Recepty
  • B+ Teorie běhu
  • B+ Tréninkové plány
  • Běžec
  • Časopis 01-2020
  • Nápoje
  • Silový trénink
  • Snídaně
  • Tepová Frekvence
  • Trénink a Tréninkové tipy
  • Vybavení
  • Výživa
  • Začátečníci
  • Závodní tipy
  • Zdraví
  • Ženy


Nic není nemožné, aneb jak jsem se zbláznila…

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Jeden nápad, možná bláznivý – tři dny, sto padesát jeden kilometr, čtyři tisíce tři sta třicet nastoupaných metrů, jeden puchýř, odřená záda, překonání pár krizí,


Nikdy neříkej nikdy

13. 1. 2020
Žádné komentáře

I JÁ SI KDYSI ŘÍKAL, ŽE NIKDY NEBUDU BĚHAT. UŽ OD DĚTSTVÍ, KDYŽ JSEM SE MUSEL NA PIONÝR- SKÉM TÁBOŘE ZÚČASTNIT JAKÉHOKOLIV BĚHU V RÁMCI


Pan Běžec Vítek Pavlišta

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Vít Pavlišta se narodil 22. března léta páně 1985 v Jablonci nad Nisou jako druhorozený syn biatlonistky a lyžaře. Celá rodina se pak usadila v


6 přínosů borůvek

13. 1. 2020
Žádné komentáře

1. Snížení krevního tlaku Přidání borůvek do každodenního jídelníčku může pomoci snížit krevní tlak. Může to být zčásti způsobeno antokyaninem – typem flavonoidu, který má


Přinese vám Maca výkonnostní benefity?

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Pravděpodobně jste si všimli, že seznam superpotravin, které zaplňují regály v obchodech se zdravou výživou, se zdá být každým dnem delší – matcha, kolagen, kurkuma


Nízkosacharidová dieta

13. 1. 2020
Žádné komentáře

„Už z názvu vyplývá, že se jedná o dietu omezující cukry.“ To by nebylo až tak překvapivé, jako to, že je zde povolený příjem tuků.


10 vedlejších efektů nízkosacharidové diety

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Odborníci odhalili podivné vedlejší efekty ketózy, včetně keto chřipky, zácpy a špatného dechu. Ketodieta zazářila jako kometa v podobě nízkosacharidového stravovacího plánu, který vám může pomoci


Měli byste denně ujít 10 000 kroků, abyste zhubli?

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Pravděpodobně jste slyšeli, že byste měli, pro udržení kondice a hubnutí, nachodit 10 000 kroků denně. Jak se přišlo na toto číslo? Je to nějaký


Alkohol a sportovní výkon

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Všechny studie s tím nesouhlasí, ale všeobecný konsenzus je, že konzumace alkoholu může u některých lidí zhoršit sportovní výkon. V poslední době jsme si na závodech všimli,


Studená sprcha jako prevence proti zranění

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Jo, asi to nebude příjemné, ale když se budete pár minut pořádně chladit, může to z vás udělat lepšího běžce. Určitě již víte o výhodách ledových


Jak začít běhat po chřipce?

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Jarní závody se blíží a pro mnoho běžců znamená měsíc leden nakopnutí k tréninkovým plánům. Co když ale jsou naše plány překaženy náhlou nemocí? Někteří


Běhání s rýmou vám může ublížit!

13. 1. 2020
Žádné komentáře

Rýma je termín popisující podráždění a zanícení vnitřních částí nosu. Hlavním příznakem je, že nám teče z nosu, a to díky zánětu sliznice nosní dutiny

Nezmeškejte další výzvu

Kontakt

  • podpora@vyzvabezce.cz

  • +420 777 646 808
  • Československé armády 820/35
    160 00 PRAHA 6

Často kladené otázky