Pravidla, distribuce, reklamace, všeobecné podmínky

Níže popsaná pravidla jsou platná ke dni 1.12.2020. Připravované doplnění pravidel chystáme k 20.1.2021. Pravidla jsou určena pro virtuální závody Ligy Běžce+. Všeobecné podmínky, záruční podmínky a Zásady ochrany osobních údajů platí pro obchodní aktivity společnosti Běžec TEAM s.r.o.

1)   Provozovatel závodu
Provozovatelem závodu je Běžec Team, s.r.o., IČO:  08577790, Rybná 716/24, Staré Město Praha 1, 110 00 ve spolupráci s SK Běžec TEAM.

2)    Trať závodu
U tohoto tipu závodu není definována žádná certifikovaná trať a záleží pouze na tobě jakou trať si vybereš. Pokud máš v úmyslu zúčastnit se celého ligového ročníku, doporučujeme zvolit si jednu trať na které budeš každé ligové kolo překonávat zvolenou vzdálenost. V rámci objektivity by součet nastoupaných a sestoupených metrů měl mít hodnotu 0. Při závodu se řiď pravidly fair play. Není důvod své časy vylepšovat nebo vzdálenost zkracovat, protože součástí ligy pokud to epidemiologická situace dovolí budou i reálné závody, kde budeš mít možnost své dosažené časy potvrdit.

3)    Registrace do Ligy Běžce+
Registrace do Ligy Běžce+ probíhá automaticky, po vyplnění pokladního formuláře. Na startovní číslo bude uvedeno vaše jméno a příjmení. Startovné je nepřenositelné a je spjato výlučně s registrací účastníka. Nelze zakoupit startovné pro více osob nebo již zakoupené startovné převést na třetí osobu. Všechny informace včetně manuálu najdeš zde:

Startovné + registrace v Liga Běžce

Odemčení závodu, průvodce aplikace Liga Běžce

4)    Počet závodů
V jednom ligovém kole se můžeš zúčastnit v jeden den jednoho závodu a zadat pouze jeden výsledný čas k jednomu zvolenému závodu. Není umožněno jeden běh rozdělit do více závodů. (například 21k rozdělit podle průměrného času na 3k, 5k, 10k dle mezičasu)

5)    Důkaz
Jako důkaz poslouží screenshot tvé běžecké aplikace nebo fotografie hodinek. Od lednového závodu bude možné vložit i GPX soubor, kde se v podobě důkazu objeví i mapa a další metriky. Podmínkou je na důkazu zobrazení metrik vzdálenosti, času a datum.

6)    Žebříček závodu
Pro aktuální pořadí v žebříčku závodu se používá vždy přepočítaná hodnota vašeho dosaženého času a upravená tak aby podle vložené vzdálenosti odpovídala vypsanému závodu. V žebříčku jsou uvedeny obě hodnoty. V rámci vlastí Ligy Běžce+ bude od lednového závodu k dispozici i celkový žebříček vypsaného závodu, kde se započítává pouze nejlepší dosažený čas v průběhu celé ligy.

7)    Minimální počet závodů pro hodnocení v lize
Minimální počet závodů, nutných pro zařazení do finálního žebříčku, získání bodů a případně věcných cen je stanoven na 6. Bližší podmínky budou sděleny v rámci aktualizace těchto pravidel při lednovém závodě.

8)    Závodní triko Ligy Běžce+
Je vyrobeno s funkčního materiálu, pánského a dámského střihu v rozsahu velikostí S – XXL. Závodní triko bude potištěno vaším jedinečným startovním číslem, které budete používat v libovolném závodě a kategorii po celý rok, součástí startovního čísle je i jméno držitele trika. Triko odpovídá grafickému vyobrazení v eshopu a na stránce Liga Běžce. Pokud se budeš účastnit Ligy Běžce i v příští sezóně, triko ti vyměníme za 50% manipulační poplatek zahrnující potisk designu trika a personifikaci pro následující sezonu, dle tvého aktuálně získaného startovního čísla.

9)    Distribuce medaile, Ligového trika a časopisu Běžec+
Distribuce medaile a časopisu bude realizována do 10ti pracovních dnů od skončení posledního dne závodu prostřednictvím Postservisu České pošty jako tisková zásilka. Distribuce závodního trika bude vzhledem k zakázkové výrobě realizována do následujícího ligového závodu formou doporučené zásilky. Předpokládaná doba výroby je 2 týdny. V případě, že vaše objednávka bude obsahovat společně se závodním trikem medaili a časopis, může být rozdělena na dvě dodávky z důvodu dodržení podmínky expedice medaile a časopisu do 10ti pracovních dnů.

10) Reklamace
Pokud ti nedorazila medaile nebo časopis vyplň prosím reklamační formulář na stránce www.bezec.eu, který se nachází v patičce každé stránky. V den, kdy Postservis předá české poště zásilku k doručení ti pošleme informační email. Pokud zásilku do 7 dnů neobdržíš, vyplň formulář a pošleme ti jí na druhý pokus znovu. V případě, že ti nedošla doporučená zásilka napiš rovnou na podpora@bezecteam.cz a my ti pošleme sledovací číslo zásilky. Nejčastějším důvodem pro nedoručení tiskové zásilky jsou: zamčené dveře objektu, špatně zadaná adresa v pokladním formuláři, neoznačené jméno na poštovní schránce, pochybení české pošty v depu. V případě doporučené zásilky se skoro vždy jedná o nevyzvednutí zásilky na poště z důvodu přehlédnutí nebo nevložení oznámení o zásilce do poštovní schránky.

Pokračuj dále):


Štěpán Běžec

Články označené tímto autorem jsme pro vás peložili a následně poupravili ze zahraničního zdroje. V pípadě, že u původního zdroje byl uveden zdroj, uvádíme ho na konci článku.

Nezmeškejte další výzvu

Kontakt

  • podpora@vyzvabezce.cz

  • +420 777 646 808
  • Československé armády 820/35
    160 00 PRAHA 6

Často kladené otázky